czwartek, 7 stycznia 2010

Czas upominków cz.II

Kolejna niespodzianka przywędrowała do mnie z HSP od Dorotki, niestety nie mogę osobiście podziękować bo nie wiem, Od której Dorotki bo namiar na bloga wyrzuciłam :(((


W takim oto pudełku przywędrowała do mnie owa niespodzianka, a zawierała takie oto niespodzianki:
Śliczny igielnik ze wzorkiem innym z każdej strony




karteczka w świątecznym klimacie


























Miejscowe karteczki, misiak dla córeczki i co mnie bardzo zadowoliło-nożyk tak bardzo przydatny przy pracach ręcznych :))


























Ale to nie wszystko. W paczuszce były jeszcze dwa kawałki plastikowej kanwy w dwóch kolorach, kawałki filcu, kilka drewnianych ozdóbek świątecznych, mulinka metalizowana, i trzy różne tasiemki do haftu


























Żeby nie było nudno przy pracy było jeszcze coś słodkiego i do picia





















No i wszytko razem




















Jeszcze raz bardzo dziękuję za ten wspaniały prezent i bardzo serdecznie dziękuję. :)))))
Bardzo serdecznie przepraszam, że tak późno umieszczam informację.

2 komentarze:

  1. Super! JUż się bałam, że paczka nie dotarła ;-) MIłego haftowania życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko dostałaś super niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń